Godmorgon dagen!

Hej, Vaknade imorse tio i sex av att en geting flög runt i mitt rum och lät,åhh! Efter ett tag kunde jag somna om men vaknade en halv timma senare av samma sak, klev upp och öppnade dörren och fick stå där tills den till slut flög ut och jag kunde åter igen somna om. Vaknade sen vid 11. Igår så var jag och familjen på bilträff i Umeå (pappa som ville dit) var hur jävla varmt som helst så vi åkte ganska tidigt, när jag kom hem så såg jag att jag hade bränt mig jätte mycket på halsen och bröstkorgen, fyfan vad det kliade! Fick skynda mig att göra mig i ordning för vi skulle ta bussen tio i fem till Rix FM. Hade sjukt kul där, åkte karuseller, köpte mina solglasögon, käkade gott och lyssnade på alla underbara artister! :D åkte hem vid elva halv 12. KOmmer lite bilder nu sen när dom sjöng inte så bra bilder men dom får duga. :)

Star pilots.. gert fylking strippar hahaha!


Janet Leon från made in Sweden och Anders Fernette











Ola, han var fan den bästa på hela kvällen!

Rix Fm festivaln 2009 med Elin, sjukt kul gumman! (L)
Pussen :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0