en vän som är så är det finaste någon kan få...

Idag har det varit skolan som vanligt, sett film och tråååååååååkat, fast det var god mat hahah, typ första gången -.-
Efter skolan följde jag med min sötnos Elin hem. Vi fikade, tog kort, och fixade lite med bloggen, snackade och så. Mysigt! Sedan hem och ta det lungt.

Elin sochor, du är en av mina bästa vänner och jag vill aldrig förlora dig för du är en sjukt underbar person! Jag älskar dig mycket mycket. Har bara kännt dig 1 år snart men det känns som 10år! Du är helt klart bäst, och du är inte som andra det är det som är bra, för du är en sån man kan lita på i gemförelse med andra. Lämna mig aldrig gumman! <3


<3

Kommentarer
Postat av: elin <3 jessica

naw gumman, du är guld värd, jag älskar dig mest och du är bäst =D <3

en vän som är så, är det finaste någon kan få <3

2009-06-09 @ 20:02:39
URL: http://eliinsochor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0