en bränd dag, 090625

Idag vaknade jag vid 10 av att det var jätte varmt i mitt rum så kunde inte somna om, jag klev upp och duschade det första jag gjorde för mitt hår var usch. Sedan fikade jag och skyndade mig snabbt ut för att sola. Jag smörjde in mig med sololja, något som jag verkligen ångrar nu! har bränt mig, tyck synd om mig för det gör ont. Aja, hoppas verkligen det är borta tills imor och att det då har blivit en fin brun färg, man kan ju hoppas ialfall, även fast det inte är så troligt, haha. Imorn blir det solning i skuggan och ta dte lungt, och på lördag blir det rix FM festivalen med Elin, längtar!
Här är det 30 grader och vi håller på att fylla upp våran pool (a)
Nu ska jag snart ner och smörja in mig med after sun, kan behövas,  pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0