090621♥

Hej alla, nu är jag äntligen hos pappa, kom hit klockan halv 6 i morse, snacka om att man var trött. jag sov när jag kom hit och vaknade vid halv 12, vi fikade och åkte sedan o handlade. Nu har jag precis varit ute och ridit, fyra år sedan sist, så jävla kul det var! Vi har världens snällaste häst med så det underlättade ju lite, haha. Ikväll ska vi grilla gott och mysa. har längtat hit mycket, men man vill ändå inte missa allt kul som händer hemme i Halmstad. Men det är ändå ganska skönt att komma bort från allt i några veckor, och inte tänka på ett skit. Fast jag saknar alla jätte mycket ändå.
Aja, hoppas ni har det bra iallfall, vi får göra något när jag kommer hem tycker jag! (:
Pusshej, ring och smsa mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: elin älskar jessica <3

hihi jag saknar dig gumman, och när du kommer hem ska vi ha så sjukt kul asså =D <33333

2009-06-21 @ 16:21:07
URL: http://eliinsochor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0