090617 ♥

Hej alla, förlåt för jag uppdaterat dåligt, men det är för att det varit något fel på datan. Aja, nu har jag kommit hem från Elin har varit där sen 4. Först kom jag dit och vi gick ut och tog lite bilder som kommr sen, Åkte till campigen och sånt, köpte glass och flabbade sönder HAHAHHA, så kul vi har haft gumman! Innan idag var jag med Ida i stan och jag köpte ett par byxor, en tunika/tröja och en t-shirt. Det var jätte mysigt sötnos! Imorn så ska jag jobba sedan ska jag vara med Elin och Ida ifall Elin mår bättre då. Hoppas! Sedan på lördag åker jag upp till pappa, längtat efter honom haha  (a)
Pusshej ♥
bilderna kommer senar datan har lite problem just nu :) gaah!


Kommentarer
Postat av: elin :)

jag älskar dig, hahahaa sjukt roligt =D <3

2009-06-17 @ 23:28:49
URL: http://eliinsochor.blogg.se/
Postat av: Ida ((:

Det var mysig dag på stan hjärtat!<3

älskar dig.

2009-06-19 @ 00:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0