090616 + bilder sen jag och elin var ♥

Hej sötnosar, Idag vaknade jag vid 11 och gick upp o latade framför datan och käkade lunch , var skit trött. Sen så gick jag upp pch badade i poolen med min lillebror, riktigt skönt! Efter det så åkte jag ner till göstas och träffade julia och viveka, vi köpte glass o snackade lite, åt en strunt med knäck och vanilj med choklad sås, mums! Vid klockan 5 så fick jag lov att åka in och jobba i 2 timmar, käna pengar, snart är jag ju rik! (ironi). NU sitter jag här och gör inte ett skit och imorn ska jag in till stan med Ida och shoppa, ska bli sjukt kul, älskar dig!
Här kommer lite bilder sen jag och Elin var...
Pusshej ♥


sry att bilderna blev dålig "kvaliteeee"

Kommentarer
Postat av: elin :D

jag älskar dig och kommer sakna dig enormt när du är borta! <3

2009-06-16 @ 22:28:55
URL: http://eliinsochor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0