090612

Idag vaknade jag upp hos elin gumman av att sandra ringde och sa att mamma smsat att jag skulle jobba, haha. Så vi klev upp, kolla buss, fikade och fixade oss för att sedan hämta min mobil som jag glömt hos Sandra. Jobbade från halv 1 till halv 4 tror jag, ganska okej. Skulle egentligen på schools out ikväll men fick inte, skit! Dom som åkte dit får ha det så kul iallfall. Men jag åt god mat istället och sedan bastade jag med Fredde och Kim, sen kom xerxez och Lovisa lite... Nu sitter jag här och gör inte ett piss, jätte kul. Imorn vet jag inte vad jag ska göra drar nog till någon på kvällen, skulle kanske vara med Selma, aja.
Pusshej ♥

Sötnosarna!

Kommentarer
Postat av: elin

det var mys när vi kom hem sen efter sandras fest :) <3 elin sochor <3 jessica svedberg =D

2009-06-15 @ 00:17:18
URL: http://eliinsochor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0