090607

Sitter här vid datan och ska nog bada med Viveka i poolen om ett tag, för den öppnade igår. Idag vaknade jag tidigt av att min lillebror springer runt i huset och skriker, jätte skönt att vakna till det, verkligen. *host*.

Igår så jobbade jag först på Sibylla för första gången i år, riktigt kul håller på att lära mig att göra mat och snart kassan... Sedan åkte jag hem vid 5 och Viveka kom för vi skulle till poolen för att bada för första gången, skit kallt var det! Var där en timma sen åkte hon hem och jag hem för att äta middag, ganska gott. gick och la mig vid 12 tror jag.kläderna jag hade igår
































jag hade igår.
Linne från bikbok och ett till under från H&M.
Shorts från Gekås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0