090606

Vaknade klockan 8 imorse av att mamma väckte mig, kunde som vanligt inte somna om så fick kliva upp. Har fixat mig nu och ska snart iväg till Sibylla och jobba, fast har jätte ont i magen.

 Igår var det stranddag med skolan och det var sjukt kul! Hela spåret var uppdelat i 8a lag och jag var med i lag 3. Först så körde vi brännboll och kom 3a. Sedan skulle vi bygga sandskulpturer och då kom vi 1a, sist var det robbinson-tävlingen, då kom vi 2a! Är riktigt nöjd med det haha.

Efter skolan följde jag med Elin till stan för hon skulle köpa ett par skor till avslutningen, riktigt fina var dom! Själv köpte jag ett halsband och ett tunika / linne. Nu måste jag iväg, puss!

Bild på Tunika / linnet kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0