090605

Nu sitter jag här och ska snart till skolan, ska då har stranddag.. som tur är regnar det inte nu. :)
Tänkte visa några bilder på vad jag köpt den senaste veckan.


tunika - Bik bok 199kr
solglasögon - Cubus 99kr
sol oil - vet inte
klänning -
shorts - Gekås 59kr (tror jag)
skor - sko punkten 549 kr (vet inte riktigt)




shorts - avklippta Disel byxor från JC.
Tröja - Gekås
bälte - Gekås
Byxor - Gekås 129kr
Tub linne - H&M 99kr
tights och neonstrumpbyxor - Gekås.


Nu ska jag dra till Skolan, pusshej ;*

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Natten till den 7 juni 09 mördades en 16årig flicka av en flicka & en pojke på 16år. Dom dumpa henne i skogsdunge.



Skriv en hälsning till flickan.

Kram

2009-06-08 @ 19:50:03
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Therése

Det var snygga saker. ^^



Vitt är alltid snyggt.

2009-06-08 @ 19:58:06
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0