090603

Idag har det varit skolan som vanligt, slappt då, blev klar med min saga i tid också! (stolt) Snackade i våra lag (är med i lag 3) om hur vi skulle göra på stranddagen som är på Fredag, längtar!

Efter skolan hämtade farmor oss samma tid som igår och vi åkte hit och åt god mat igen, och jordgubbar till efterrätt. Har busat lite med hunden, spelat kort, snackat och datan. Imorn åker dom och det vill jag verkligen inte, aja, träffar dom snart igen när vi ska till pappa.

Ikväll ska jag snacka lite med mamma, se på tv och städa haha. Hoppas jag får gå på stan imorn och slagga med Elin på fredag! måste få det.

Det är bara 7 skoldagar kvar, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0