Tylösand Onsdag

Idag kom jag då hem från Helsingborg som jag tror alla vet, mamma kom och hämtade mig hos Elin sedan åkte vi hem för att packa och sedan dra ut med båten till tylösand för orup (stavning?) och lena skulle spela där. När vi var framme badade Tobbe och Fredde när vi hade ankrat utanför Hotelet där dom skulle ha konsert tror jag haha. Vi åt och myste. Efter ett tag gick fredde in till land för att träffa några haha, ni skulle sett han.. kommer lite bilder sen. Vi åkte hem vid 10 och cyklade sedan hem från hamnen i den sköna värmen. Jag hade en jätte mysig dag med en del av familjen!

Imorgon ska jag in till stan och gå till tandläkaren, kanske träffa Elin med i stan. Efter det ska jag kanska träffa Viveka och Julia som jag lägtat efter!
Puss.

Fredde när han går in till land med en plastpåse med vanliga kläder, haha.



Fin bild som jag tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0