Stan!

Hejsan, idag fick jag lov att kliva upp klockan 8 för att jag skulle hinna med bussen kvart över 9 hahaha. Jag kom iallfall upp ur sängen och slängde i mig lite frukost för att sedan fixa mig och dra in till stan med Ida. Har haft sjukt kul gumman, skämt ut oss en hel del med men hehe, ni vill inte veta, eller?  När vi skulle kliva av bussen såg vi BARA gamla tanter framför och bakom oss, kanske för att det var tidigt haha? och sen när vi kom ut ur bussen jag såg INGEN som var "ung". När vi då hade hoppat av bussen gick vi till donken och köpte pommes och gick upp och satte oss, det var helt tomt så jag och Ida hade lite kul, ni ser nog det på  bilderna nedanför. Jag köpte bara en t-shirt, hade inte pengar till mer. Efter stan så jobbade jag ett tag och tog bussen hem till familjen. När jag okm hem fick jag reda på att om haft as fint väder och legat uta och solat o blivit brun, fyfan vad sur jag blev då hahahaha, vill ju också sola o bli brun! Men hoppas på sjukt fint väder imorn, hoppas? Pussen!

Ida hittade sina favvotights, HAHAHA!


Dagens outift samma som igår :)
byxor - Vero Moda 330 :-
Adidas kofta - stadium 400 :- (rea)
Svart linne - min syrras haha.


Helst själva på donkan kanske för att det var lite tidigt, hehe.




HAHAHAHAHA!


Köpte denna tröjjjan Gina tricot - 99 :-

Kommentarer
Postat av: CHRJ

sv: det tycker jag med! hoppas du får en toppendag =) och den där tröjan från Gina måste jag köpa!

2009-07-29 @ 10:08:35
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: ida :)

VAFAN JESSICAA, TA BORT BILDEN NÄR JAH HOPPAR DIN TÖNT -.- :D:d:D<33333333333333333333333333

TACK FÖR EN UNDERBAR KUUUL DAG. ÄLSKAR DIG.

2009-07-30 @ 10:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0