söndag och Måndag !

Hej bloggen, förlåt för riktigt dålig uppdatering men har haft fullt upp i två dagar, istället kommer en lång nu...

Igår så var det då dop, min lillebror Elvis skulle döpas. Efter dopet gick vi till hembyggdsgården och fikade, snackade lite med släkringar som det var väldigt länge sedan man träffade, riktigt mysigt! Efter det åkte vi hem och käkade middag. Var ute hela kvällen och hade sjukt skoj. Jag, Frida och Linus kände för att sova i tält så vi tog fram det och satte upp de. Tog ut alla kuddar från övervåningen (21 kuddar) och fixade till i tältet, var vaken väldigt länge in på natten. Vi snackade och ja haha, jag hade lite mycket energi :)

Nästa dag så vaknade jag vid 9 och gick in i huset och fikade, skulle till stan med Elin. Pappa bokade min tågbiljett så jag kommer hem på söndag älsklingar. Fixade mig på 20 min och stack iväg till bussen. I stan åt vi på mitt favvoställer Subway och gick i affärer. Hade bara 200kr så blev inte mycket för bussbiljetterna är fan dyrare ön i Halmstad, segt. Stack hem till Elin vid fyra och hade sjukt kul. Tack för en underbar dag gumman, jag älskar dig!
Puss på härliga dagar, fast jag saknar vädret! :$



dagens outfit blev väldigt vanlig, en t-shirt från bikbok och
ett par jeans/tights från Gekås :)

















Blev detta linnet från H&M för 29.50 REA då :)
& ett par öronhängen för 40kr.

Jag och Elin sötnos :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0