Sol och bad, det bästa man kan få!

Jag vet att jag varit jävlingt dålig på att uppdatera men det är för att jag har mått dåligt men nu är det bättre! Igår så var jag bara hemma och myste med familjen, vi grillade och lite så. Idag så bar det av mot stranden med Viveka och Elin. Det har varit otroligt varmt och skönt ute! Efter ett tags solande och badande kom min mamma och Tobbe (hennes kille) och hämtade oss med deras båt vid haverdals strand, sedan åkte vi till Tylösand och badade och käkade gott. Nu är jag hemma för att duscha och packa saker för att jag ska sova hos elin bästiis sen, ska bli mysigt! Idag har jag fått lite färg iallfall och det är jag mycket  glad över. jaja, nu ska jag hoppa in i duschaen och slänga ner lite saker i en väska.
Ha det bra för det har jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0