Onsdag, Torsdag & Fredag

Förlåt för jävligt dålig uppdatering, har inte haft tid. Iallfall I onsdags åkte jag hem till Elin där jossan var vi gick till Ica och köpte läsk till kvällen och sen hem. Lite senare så gick vi ut och grillade och man kan ju inte säga att det gick lyckat iallfall, jossan och elin stog och försökte få eld medans jag gjorde massa annat, så det blev ingen grillning efter en halv timmes försök... Vi fixade tältet vid tolv (på kvällen) och gick in och snackade ett bra tag. Halv tre så gick vi och gungade på skolan, utan skor så frös lite höhö. Somnade vid sex på morgonen och vaknade sedan vid elva tiden ochh gick in. Såg tre filmer och Elin och Jossan gjorde mat åt oss, jag fick inte hjälpa till för dom skulle överaska. Det blev iallfall jätte gott.
Åkte hem till mig vid fem och jossan följde med, vi såg skräckfilm och sånt. Tack för två helt sjukt underbara dagar älsklingar! jag älskar er.

Idag så är det bara att ta det lungt och packa tills imorn då jag tar tåget hem. Ska då iväg till Helsingborg med Elin gumman.


Bild mitt i natten när vi gunga, vet att det är ljust men det blir aldrig mörkt här =D



Kommentarer
Postat av: elin HJÄRTA jessica

hihi jag saknar dig gumman ;o <3

men vi ska ha sjuukt roligt =D

kommer du hem imorron? (lördag) :)<3

älskar dig bästavänn §§

2009-07-10 @ 17:27:46
URL: http://eliinsochor.blogg.se/
Postat av: jessica HJÄRTA Elin

svar till Elin :)

Sknar dig ännu mer hjärtat! §

yes, det ska vi verkligen =D=D

på söndag kommer jag :)

älskar dig bästiiiiis :$

2009-07-10 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0