Nu är jag pigg och glad!

Hejsan alla underbara bloggläsare som jag älskar! Nu på dagen har jag hunnit med ganska mycket som jag ville. FÖrst så såg jag filme P.S I love you, den filmen måste alla se för den var helt underbart bra! fast jag grät halva filmen typ hehe. Efter det så tog jag en dusch, skönt var det verkligen! Och för en stund sen så städade jag mitt rum, stolt haha! Ikväll ska jag vara med min älsklings Elin som kommit hem, det ska bli sjukt mysigt, älskar dig gumman! Justja, jag har blivit medlem på www.bloglovin.se så lägg till mig där om ni gillar imn blogg, säg gärna till om ni har gjort det med. Kan någon berätta för mig hur man gör en länk haha, fattar inte? Kanske är trög men har försökt men går fan inte! Aja, hoppas någon hjälper mig, den får en länkning. Ni får ingen bild på mitt nyslingade hår nu, för har inte kunnat ta någon bra så man ser något. Så ni får vänta lite till med det. Vad ska alla andra göra ikväll då? puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0