Nattinlägg

Hejsan, nu är jag hemma. Har jobbat ända till sex och sen  tog jag bussen till sandra och var där med hon, Selma, Ida, Elin, Sanna, Viveka, vi hade sjukt mysigt! Det var länge sedan sist... Först så kollade vi på bröllopppsduellen den var verkligen järre bra! Var ute och hade kul med Ida och Elin ryggen ni vet och när jag och Ida gjorde " Cirkusen" hahaha, vi är bäst! Efter det så åt vi glass och jag o Ida gjorde den som år upp glassen först hahah, jag vann (a). Vi var ute lite och spelade in några videosar sedan tog vi bussen hem halv ett, jag å Vivvan då. Imorn så ska jag jobba och sedan så ska jag och några in till stan på marinfestivalen, Ida ska kanske sova här med. Tack för en underbar dag tjejer! Bilder kommer imorn...
Puss!

Kommentarer
Postat av: vivvan :)<3

de va kuuul & mys =D<3

2009-08-01 @ 14:07:48
Postat av: emma

sv; japp, det var därför jag la in den :)

2009-08-03 @ 14:10:28
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0