någon som kan hjälpa?

Jag lyckas dock inte med att fixa en ny design, alla blir bara dåliga. Någon som kan hjälpa mig att göra en? isåfall adda "[email protected]"
Det blev inte att hitta på något ikväll så jag tar det bara lungt, snacka med viveka i telefon sen tror jag och imorn jobba och tjäna pengar då, det jag gillar hehe. Jag undrar vad folk tycker om dom olika bloggerskorna som Kenza, Paulina, Blondinbella, Stina-lee, foki, kissie, desireé och dom? Vad är det ni gillar med bloggarna? kommentera och säg vad ni tycker. Själv tycker jag då Kenza är sjukt bra, egentligen är det bara om hennes vardag och hennes perfekta liv, men det är intressant att läsa. Och sen gillar jag Paulina för att hon är sjukt rolig och skön person, dock kan hon vara lite överdriven ibland. Dom andra bloggarna bryr jag mig inte så jätte mycket om. Men en bloggare som jag gillar och håller på att bli stor är Laila! Värt ett besök.
En annan sak är att jag vill verkligen göra om mitt rum, har inte alls med det ovan att göra men det är sjukt fult. Ingenting ser bra ut, gillar inte att vara i rummet. Men om ett tag flyttar min brorsa kanske ut och då får jag ta hans rum, då kommer ni få se bilder på ett nytt underbart rum, hehe!
Vad hittar ni på ikväll då? själv ska jag sätta mig och glo på tvn, puss!

Kommentarer
Postat av: vesna

härligt atyt du är med =)

2009-07-21 @ 23:45:46
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0