Jag älskar Twilight!

Hej bloggen, idag har jag haft fullt upp så har inte hunnit blogga. Dagen började med att jag blev väckt vid elva för vi skulle käka frukost och sedan skulle jag se Twillight en gång till med mamma och sedan åka till jobbet. Har varit en lååång dag idag jobbade i 5 timmar så ikväll blir det mys med Mormor och Morfar som har kommit ända uppifrån Norrland för att hälsa på oss i en vecka, har saknat dom! Igår kväll så var jag då med Julia och Viveka, vi såg på Twilight då, DET ÄR DEN BÄSTA FILMEN JAG SETT I HELA MITT LIV! Fyfan, vad jag älskar filmen och Robert Pattinson, Någon som håller med?
Aja, nu ska jag käka pussen!

Kommentarer
Postat av: Lilli

taack :)

Söt bild du hade på menyn! :)

2009-07-26 @ 20:57:55
URL: http://beerbatovci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0