Inget blir som planerat, som vanligt...

Hej igen! Idag har det varit en lång dag och den är ännu inte över. Blir som sagt inget Tylösand ikväll men jaja, kommer väl andra roligare saker att göra, hoppas jag. Idag jobbade jag och delade ut flyers i någon timma, jobbigt... men bra för Sibylla. Ikväll blir det ingen bio för det fanns inga platser kvar, åh! Så får bli någon annan dag, skjuta fram allt som vanligt. Ska istället slinga mitt hår och mysa med familjen eller något. Nu ska jag dra, puss!
hehe, förlåt för mitt dåliga humör :d

Flyerserna, haha!


Så såg man ut innan man åkte till Julia.


Adidas koftan jag köpte i stan.


Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-07-23 @ 23:46:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: jenny

vilken fin hårfärg du har :)

2009-07-24 @ 17:03:21
URL: http://jysvensson.blogg.se/
Postat av: iiiida(;

EN SÅN HAR JAH IOXÅ HÖÖHÖHÖHÖHÖ:D

ÄLSKAR DIG

2009-07-25 @ 14:45:17
Postat av: Elin f :)

äntligen :)

vart köpte du och hur mkt kostade den? :D<3

2009-07-26 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0