Ingen sol och inget brun! :'/

Hej bloggen, just nu är jag skit sur för att jag inte blivit något brun och alla andra har det, vill just nu komma till Halmstad och sola sönder! Inte för att det kommer att gå men, får vänta i en och en halv vecka till, sen kommer jag halmstad. Idag vaknade jag upp tidigt hos farmor, klev upp och fixade mig. Vi åkte till husvagnen och jag solade lite.. efter det så åkte vi till Husum och käkade våfflor och jag fick mitt nya löshår, nöjd som fan! (a). Efter det lämnade vi Ellen och sedan hem till husvagnen igen. Nu ös regnar det och jag nördar datan. Ring och sms:a mig mycket  tack ;d
På söndag ska min lillebror Elvis döpa sig så det ska bli mysigt, träffa hela släkten och sånt då. Jaja, nu ska jag kolla tv.
Puss på mitt hårrrr. :$

Kommentarer
Postat av: evelina

gud va fint hår!

2009-07-01 @ 18:19:30
URL: http://eveliinaalundgren.blogg.se/
Postat av: sandra =D

jävlar fiiiiint hår gumman :oz3

vill vill vill ha det !!!



saknar dig enormt mkt ! :/ <33

2009-07-01 @ 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0