Helsingborg - sommaren 09

Hej, nu är klockan ett på natten och jag har fixat allt jag ska ha gjort hoppas jag, kom hem från båten för bara någon timma sen men bilder kommer sen. Nu har jag lovat att uppdatera om helsingborg och danmark med Elin bästiis.
Första dagen badade vi, gick runt på campingen, kollade in Råå där campingen låg (själva "byn") och massa mysigt!

Andra dagen så åkte vi över till Danmark med färjan hela dagen och sedan så gick vi i danmark, köpte ett par skot och en t-shirt då. Sedan till campingen och mysa.

Tredje dagen som alltså är idag så har vi varit på Väla och jag köpte en jätte fin tunika, verkligen nöjd!
Tack för helt sjukt underbara tre dagar som jag verkligen göra om med bästavänn!
Jag älskar dig hjärtat!

Helsingborg och Damnar - sommaren 09

Kommentarer
Postat av: elin <3 jessica

det har varit underbart, jag älskar dig hjärtat! <3

bästis <3

2009-07-16 @ 17:05:21
URL: http://eliinsochor.blogg.se/
Postat av: petra

=)

Köpte du ngt i stan?

2009-07-20 @ 20:22:39
URL: http://petralarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0