dålig dålig dålig uppdatering, I know.

Hehe, hej alla! Har uppdaterat sjukt dåligt dom två senaste dagarna, förlåt. Iallfall så kan jag ju börja med och berätta varför. Igår så jobbade jag då och jag hann inte sätta mig framför datan innan jag skulle åka iväg (jobbar på Sibylla för er som undrar). Efter jobbet så gick jag på stan med Sanna och Viveka, köpte en  Adidas kofta från Stadium, det var rea och det gillar jag! Efter stan blev det snabbt hem, fixa sig och äta. Efter det så åkta jag till Julia där Vivkeka, Sanna, Albin och hans kompis var. Vi gjorde lite olika, men det var kul iallfall! Hehe, fick lite små damp i slutet av kvällen på Albin och hans kompis för att dom helt plötsligt inte skulle skjutsa hem mig, men tillslut så fick dom lov att göra det ändå, annars hade jag fått gått själv i det där jävla mörkret ända hem, fyfan! aja, Nu ska jag iväg och jobba och ikväll så ska jag nog på bio med mamma för jag fick inte åka till tylösand, ÅÅÅÅÅÅÅÅH! ska jämt bli såhär, blö. haha.
Aja ska dra, uppdaterar ikväll, puuss!

Kommentarer
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL STYLIST EFTER SOMMAREN

söt blogg, hoppas du får en fin dag! Kram joanna

2009-07-23 @ 13:03:14
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0