blogguppehåll i två dagar, förlåt!

Hejsan bloggen, FÖRLÅT för jag inte uppdaterat på två dagar men behövde ett litet uppehåll. Nu är jag iallfall tillbaka allihopa! Dom här två dagarna har mest varit jobb, jobb & jobb. Fast igår kväll han jag vara med Elin och träffade lite kult folk och ikväll så är jag med Viveka som ska sova här, mysigt!
Jag ovc vivvan sitter framför datan och så händer detta, blö.
Vivvan & jag :
vivvan: ÅÅÅÅÅH KOLLA!
Jag: VA SNACKARU OM?!
vivvan: KOLLA?!
jessica: men säg vad fan det är?!
Vivvan: KOLLA, EN STOR SPINDEL!
Jag: FYFAN, (skriker hehe) döda den då vivvan förfan!
vivvan: Hur?
Jag: TA VICTORS LEKSAKS PISTOL!
Vivvan: HAHAH OKEJ! Jag vågar inte!
jag: MEN TRYCK DÅ FÖRHELVETE (skriker HAHAH)

Vivvan fösökte döda spindeln men det gick inte så bra men tillslut så fick hon död på den jävla spindeln! Den var större än min hand, det var en sån med långa  ben och liten kropp :( Som ni kanske märker är spindlar det värst & äckligaste jag vet hehe.

vivvan jagar spindel på bilden

Kommentarer
Postat av: vivvan :)<3

jag hatar den bilden! =D <3

2009-08-03 @ 00:08:59
Postat av: Anonym

jag hatar den bilden! =D <3

2009-08-03 @ 00:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0