4 Julia, lördag..

Hejsan alla söta, Idag blev det stan och shoppa, fast hade bara 240kr och ett presentkort så blev inte mycket. Åkte in med Carina, Linus, Frida och Carinas föräldrar men gick mest med Frida haha.. Efter stan gick vi och åt på subway, mitt favvoställe! Världens goaste mackor. Imorn är det Elvis dop och på måndag ska jag på stan med Elin och shoppa ännu mer.
Här kommer lite bilder sen dagen som jag tagit med mobilen och därför är dom inte superbra.
Puss på kläderna jag köpte :$

Blev en tröja från gina tricot och ett par tights idag.. bild från när vi åt på subway =D

kläderna på bilden ovanför denna...
Köpte ett par tights med dragkedja där nere på Bikbok 149 kr tror jag..
En t-shirt och ett linne för 99kr
en foundation pensel 99kr på åhlens
en Concealer från åhlens vet inte pris

Tröjan som jag köpte är på denna bilden ovan..

Kommentarer
Postat av: vivvan :)<3

faaaan vad snugga kläder gmn! =)<3

2009-07-04 @ 18:26:13
Postat av: Amandaek

Perfekt med lite baser!



kram

2009-07-11 @ 15:07:11
URL: http://amandaek.blogg.se/
Postat av: therese ♥

SV : tack så mycket !

din blogg äe fin oxå ! :)

hähä , ao funderar på den röda (a'

2009-07-12 @ 15:57:37
URL: http://ttiissii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0