21 Juli

Hejsan bloggen, förlåt för dålig uppdatering idag men har inte hunnit. Iallfall,  imorsen vaknade jag av väckarklockan klockan tio igen. Jag fixade mig och fikade som vanligt sedan hoppade jag på bussen till jobbet. Skönt att jobba faktiskt, hehe. Efter jobbet gick jag och fredde till Expresso house, fikade och snackade, efter det blev det bussen hem vid 5. Bara käkat  och tagit det lugnt. Imorgon blir det jobba och ska slinga håret i en blond färg för att det ska passa till löshåret haha. Jaja, ikväll har jag ingen aning om vad som händer hittar väl på något, hoppas jag. Ring ifall ni vill hitta på något!
Justja, om några dagar ska jag och min mamma gå på Harry potter - halvblods prinsen, någon som sett den? isåfall var den bra? Jag älskar iallfall harrypotter och tycker alla filmerna varit bra så hoppas denna är det med.
Aja, ska dra pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0