071909!

Hejsan alla underbara bloggläsare, ni besöker bra men jag vill även ha lite kommentarer tack! :)
Idag så vaknade jag upp vid tio av min väckarklocka som ringde, klev upp, fikade och slängde i mig lite fika innan jag hoppade på bussen in till jobbet. Jobbade där i några timmar sen gick jag hem med madde (min låtsas storasyrra) till henned lägenhet och såg på tv. Efter det tog jag bussen hem vid sex och då kom Viveka och Julia.  Vi badade i bubbelpoolen och myste, odm var tvungna att dra vid 11 så nu är jag ensam hemma, hatar det närdet är kväll! någon anna som gör det med?
jaja, nu ska jag läsa lite bloggar och snacka med folket, puss!
och släng gärna en kommentar när du ändå är här!

Kommentarer
Postat av: vivvan :)

2009-07-20 @ 01:55:16
Postat av: vivvan :)

ojda råka skicka en fel komentar,

vivkeaälskarjessicaojulia<3

2009-07-20 @ 01:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0