Stranden

Hejsan, Idag är det verkligen fint väder som jag hoppats på men det är bara att Ida ringer mig och säger att molnen kommer från alla håll jag hoppas verkligen hon har fel, för idag ska nämligen jag och Ida till stranden och steka. Har verkligen lägtat efter att få sola och en pinsam sak är att jag bara varit på stranden EN gång i sommar, riktigt hemskt tycker jag. Igår kkväll blev det mycket snack mellan mig och Ida om hur vi skulle komma dit och vilken tid, tillslut kom vi fram till det efter några timmar, hehe. Sen idag vaknade jag av min väckarklocka och klev upp o fixade mig, gick ut och fikade o smsade Ida gumman. Hon sa vilken buss hon skulle ta till stranden och så här blev det:
Ida "Du kan ta bussen tjugo i tio till haverdalsbro"
Jag " DET GÅR INGEN BUSS DEN TIDEN!" jag går in och kollar busstider.
jag "Okej det gjorde det" hehe (a)
Jag gick och satte mig vid datan och skulle kolla precis gå och innan det kollade jag en extra gång på bussttiderna.
jag " IDA DET GÅR INGEN BUSS DÅ, HAHAHAHA, den går tjugo i tolv! jag kollade fel..."
Ida "ojdå, hur ska jag göra då, isåfall måste jag ju vänta en timma själv i haverdal för min går nu"
Jag "jag ringer Elin och frågar om du får vara där, haha!"
Aja, så blev det hahahha, så nu sitter jag och väntar på att min buss ska gå som jag och Ida trodde skulle gå om en timme, hehe.
jaja, ska ut och sola lite innan jag går, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0